Fisk hos John
- Martin LF
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8400 Ebeltoft
- Geografisk sted: Ebeltoft
Fisk hos John
Jeg var lige en tur forbi John i går.
Han har fået en lille sending super flotte fisk hjem.
Der var blandt andet en håndfuld super flotte Navarcius Kejsere.
Fik 4 flotte fisk med hjem billerer følger når de engang har vænnet sig til deres nye rev.
Han har fået en lille sending super flotte fisk hjem.
Der var blandt andet en håndfuld super flotte Navarcius Kejsere.
Fik 4 flotte fisk med hjem billerer følger når de engang har vænnet sig til deres nye rev.
- christiantt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Silkeborg
Re: Fisk hos John
Kan du ikke komme med nogle priseksempler?? 

- Martin LF
- Foxface
- Reactions:
- 17
Labroides dimidiatus 190,-
Genicanthus lamarck 280,-
Pomacanthus imperator juv. 350,-
Naso elegans 390,-
Genicanthus lamarck 280,-
Pomacanthus imperator juv. 350,-
Naso elegans 390,-
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8000 Århus C
Ikke for at komme med en sviner til dig.
Jeg kan rigtig godt lide at komme hos John, klart min yndlings butik i Østjylland. Men er så træt af at han sælger ud af hans sendinger før det annoncerede tidspunkt, og er træt af at folk tager der ud inden det annoncerede tidspunkt. Men folk gør jo hvad der er "nødvendigt" og det er jo heller ikke sikkert at folk gør de bevidst.
Som sagt ikke en sviner til dig, bare en generel opsang til at folk bør respektere de tidspunkter, han sætter for sendingen.
Ovenstående i forhold til dette: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=13&t=24983
Forholder det sig anderledes, trækker jeg gerne alt tilbage, og bytter det ud med et undskyld.
Jeg kan rigtig godt lide at komme hos John, klart min yndlings butik i Østjylland. Men er så træt af at han sælger ud af hans sendinger før det annoncerede tidspunkt, og er træt af at folk tager der ud inden det annoncerede tidspunkt. Men folk gør jo hvad der er "nødvendigt" og det er jo heller ikke sikkert at folk gør de bevidst.
Som sagt ikke en sviner til dig, bare en generel opsang til at folk bør respektere de tidspunkter, han sætter for sendingen.
Ovenstående i forhold til dette: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=13&t=24983
Forholder det sig anderledes, trækker jeg gerne alt tilbage, og bytter det ud med et undskyld.
- Deaen
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
- Saltvand siden?: 2009
Med fare for at lyde som en uvidende begynder... Hvor ligger Johns butik??
Og hvad hedder den?

- William Jr
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
http://saltvandsforum.dk/memberlist.php ... file&u=573Deaen skrev:Med fare for at lyde som en uvidende begynder... Hvor ligger Johns butik??Og hvad hedder den?

/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)

- Deaen
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
- Saltvand siden?: 2009
Tak Flemming 

- Martin LF
- Foxface
- Reactions:
- 17
Hej anders
Lige for at svar på dit indlæg.
af AndersNT skrevet 20/3/2009, 09:17
Ovenstående i forhold til dette: viewtopic.php?f=13&t=24983
Så fortalte John mig godt da jeg kom der ud at han ville få en sending senere på ugen som han ville annoncere, hvilket han ikke ville med den jeg købte fra da den var for lille til at han ville få folk til at komme langvejs fra;-)
Kører tit forbi john på vej hjem fra arbejde da jeg aldrig kommer når han annoncerer da jeg ikke vil købe fisk der er stresset og stresset bliver de når der er 20 mand der kommer og vil handle inden for kort tid.
Men det var stadig fine fisk der have gået hos ham i 2 dage stille og roligt og undskyldning aksepteret
Lige for at svar på dit indlæg.
af AndersNT skrevet 20/3/2009, 09:17
Ovenstående i forhold til dette: viewtopic.php?f=13&t=24983
Så fortalte John mig godt da jeg kom der ud at han ville få en sending senere på ugen som han ville annoncere, hvilket han ikke ville med den jeg købte fra da den var for lille til at han ville få folk til at komme langvejs fra;-)
Kører tit forbi john på vej hjem fra arbejde da jeg aldrig kommer når han annoncerer da jeg ikke vil købe fisk der er stresset og stresset bliver de når der er 20 mand der kommer og vil handle inden for kort tid.
Men det var stadig fine fisk der have gået hos ham i 2 dage stille og roligt og undskyldning aksepteret

-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Jamen så vil jeg hermed gerne komme med en klar undskyldning over for dig, og kun rette mit tidligere indlæg mod den grå masse 

- Martin LF
- Foxface
- Reactions:
- 17
LOL
Skulle jeg ikke snart se din balje . Når jeg nu alligvel arbejder i Århus ?
Skulle jeg ikke snart se din balje . Når jeg nu alligvel arbejder i Århus ?
- klaus meyland
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8500 Grenaa
- Saltvand siden?: 2004
nu vil jeg ikke sable john mere en d højst nødvendigt men jeg købte en gang en deltec pumpe fa ham og da den gik i stykker ville han ikke bytte den ja han ville ikke erkende at han havde solgt den til mig. det var en pumpe til 3500 kr.
men jeg har også været ude ved har 1 time efter han har startet sit salg "officelt" og så var der ikke rigtig noget til bage. så jeg må desværre sige at jeg køre lige forbi john og ud til martin når tanken skal peppes op
dette var ikke en en sviner til dig martin jeg kan da godt forstå at du bruger ham når du arbejder på århus havn
men jeg har også været ude ved har 1 time efter han har startet sit salg "officelt" og så var der ikke rigtig noget til bage. så jeg må desværre sige at jeg køre lige forbi john og ud til martin når tanken skal peppes op
dette var ikke en en sviner til dig martin jeg kan da godt forstå at du bruger ham når du arbejder på århus havn
er ved at planlægge mit comeback 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Jo du skal være velkommen, men er i KBH de næste par uger, og har heller ikke så super meget i endnu. Men det skulle gerne komme lige så snart jeg komer hjem