websteen efterlyses
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8600 Silkeborg
websteen efterlyses
er der nogen der ved hvordan man fanger ham ? har prøvet at fange ham på her via pb og via mail
- Tobias
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Vejgaard
Re: websteen efterlyses
Han ligger lige nu på Århus kommune hospital og blev opereret i mandags, jeg ved ikke hvornår han kommer igen, men du kan prøve at ringe til ham. Han kan ikke logge på sin gamle bruger der hedder Lars S. inde fra hospitalet så derfor har han lavet en ny bruger der hedder Lars Steen, men den har han heller ikke været på i et stykke tid. Men tror at den eneste mulighed for at komme i kontakt med ham er at ringe (:
- peder
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 1974
- Geografisk sted: 8961 Allingåbro
God bedring Lars!! hvis du læser dette.
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
peder skrev:God bedring Lars!! hvis du læser dette.
Ja og også herfra!
SPS : Stability provides succes
- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2006
Kan bekræfte at han lå på hospitalet for en uges tid siden, men jeg fik mine varer lettere forsinket, men bedre sent end aldrig - og selvfølgelig ok begrundelse.
Hvis man har angivet en ordre, så prøv at logge ind med brugernavn på hans side, så kan man se en status og han har muligvis skrevet kommentarer.
Hvis man har angivet en ordre, så prøv at logge ind med brugernavn på hans side, så kan man se en status og han har muligvis skrevet kommentarer.
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8585 Glesborg
- Geografisk sted: fjellerup strand, nord djursland
Jeg har snakket med Lars her i aften.
Jeg kan fortælle at han har det godt efter omstændighederne. Han er stadig indlagt, men er kommet til Grenå. Han håber på at komme på nette i morgen.
/ Wendy
Jeg kan fortælle at han har det godt efter omstændighederne. Han er stadig indlagt, men er kommet til Grenå. Han håber på at komme på nette i morgen.
/ Wendy
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
Hej Alle sammen
Jeg har skrevet til rasmus1970 for få minutter siden - jo jeg er endelig kommet på nettet, det er sgu hårdt at undvære ikke mindst alle jer andre saltvands tosser
Nå men mange tak for jeres hilsner, jeg prøver at få alle de ordre sendt afsted asap, men det er lidt besværligt, når man ligger på hospitalet med et skod net
men hva' bedre end ingen ting.
Jo, jeg er blevet opereret inde i rygraden, og fået lagt drægn ind i ryggen, jeg håber at være hjemme ret hurtigt, men det går da lige så stile den rigtige vej.
Jeg vil prøve at komme på nettet her fra mindst 3 gange pr. dag, så vil jeg læse de pb'er mm. der vil være til mig - jeg kan ikke logge ind på mine 2 andre profiller, derfor måtte jeg oprette dette her, men skriv endelig i eller til denne profil.
Jeg har skrevet til rasmus1970 for få minutter siden - jo jeg er endelig kommet på nettet, det er sgu hårdt at undvære ikke mindst alle jer andre saltvands tosser

Nå men mange tak for jeres hilsner, jeg prøver at få alle de ordre sendt afsted asap, men det er lidt besværligt, når man ligger på hospitalet med et skod net

Jo, jeg er blevet opereret inde i rygraden, og fået lagt drægn ind i ryggen, jeg håber at være hjemme ret hurtigt, men det går da lige så stile den rigtige vej.
Jeg vil prøve at komme på nettet her fra mindst 3 gange pr. dag, så vil jeg læse de pb'er mm. der vil være til mig - jeg kan ikke logge ind på mine 2 andre profiller, derfor måtte jeg oprette dette her, men skriv endelig i eller til denne profil.
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
- sintamus
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7200 Grindsted
- Saltvand siden?: 2009
Hej Steen
Jeg har lige bestilt en "nano" HQI hos dig. Ligger du også inde med de HQI pære der høre til, når de engang skal skiftes, eller skal jeg have dem et andet sted?
God bedring
John
Jeg har lige bestilt en "nano" HQI hos dig. Ligger du også inde med de HQI pære der høre til, når de engang skal skiftes, eller skal jeg have dem et andet sted?
God bedring
John
RSM 130D Opstartet 14/3-09
Turbelle® nanostream® 6025
Tunze Osmolator
viewtopic.php?f=92&t=25510
Hvorfor har man da ikke haft "tid" til denne verden noget før???????
Turbelle® nanostream® 6025
Tunze Osmolator
viewtopic.php?f=92&t=25510
Hvorfor har man da ikke haft "tid" til denne verden noget før???????
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8600 Silkeborg
ja, god bedring herfra også. jeg venter spændt på mine varer....