6 stribet gylte
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: middelfart
6 stribet gylte
Er der nogen af jer der har oplevet at en 6 stribet har nakket nogen rejer i jeres akvarie, eller har haft slåskampe med mandariner. Har ikke selv men kan læse mig lidt frem til at der er nogen der har oplevet lidt dårligt omkring denne fisk
Mvh Thue
Mvh Thue
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Re: 6 stribet gylte
Min rørte hverken rejer eller min LSD.
Kampen med LSD/mandarin kan forekomme da de begge lever af pods og derfor er der kamp om føden hvis der ikke er nok.
Min tog dog også flagefoder- nori samt frost
Kampen med LSD/mandarin kan forekomme da de begge lever af pods og derfor er der kamp om føden hvis der ikke er nok.
Min tog dog også flagefoder- nori samt frost
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Gylter er jo også meget kendt for og spise rejer desværre,nbd skrev:Jeg har min røde gylte mistænkt for at nakke samtlige rejer i forbindelse med deres skalskifte

-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: 3600 Frederikssund
Min 6 stribede var ikke glad for min mandarin, men i 600 liter gik det fint for mandarinen gemte sig for det meste mellem stenene. En dag fandt jeg den dog på gulvet helt indtørret, så det er sikkert gylten der har jagtet den så den er hopper ud
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9830 Tårs
- Geografisk sted: nordjylland
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
Hva for en slags rejer tog den, og ja der er ikke noget værre end at se de bare forsvinder en for enmorildvej320 skrev:den jeg har haft, havde i hvert fald smag for rejer, den åd dem alle lige når de havde skiftet skal. havde den i næsten 2 år, og det var først det sidste 1/2 år at den fik den træls ide at rejer var god madmen en flot fisk