Det bliver lige et mobil billed for denne her gang

Tak takMarco R skrev:Hold da helt op det ser jo for lækkert ud![]()
Super stenopsætning, giver en super dybdevirkning![]()
Tak, er også selv super glad og man kan bruge mange gode timer bare på at kigge på baljenDennis skrev:Det ser virkelig godt ud, med din nye stensætningDet er iøvrigt et rigtig fedt akvarie, jeg er helt vild med det enkle og stilrene design, virkelig flot
![]()
Mvh Dennis.
Tak, Det er lækkert med pærene når baljen ikke er så høj, det virker ikke så tungt og man kan sætte lyset derhen hvor man gerne vil have fokuset skal være osv. er selv ret glad for den løsningdyne skrev:super fed stil selv pærene passe fint til syntes jeg
Ja synes faktisk at kenneths ser rigtigt godt ud, og der er masser af lys til korallernedyne skrev:syntes du anders jeg syntes nemlig også den ser tung ud når akvariet ikke er større
Ja har 1 styks 21watt hjemme men kan skaffe andre vis det ermichael26 skrev:Har du flere af de pærer
Pt sidder der 2 styks på 36w og 1 styk på 21w, syntes der er fint med lys og gode muligheder for justeringerAndersBoerglum skrev:Ja synes faktisk at kenneths ser rigtigt godt ud, og der er masser af lys til korallernedyne skrev:syntes du anders jeg syntes nemlig også den ser tung ud når akvariet ikke er større
Hvor mange watt er de pære på, som du har?
De grønne alger har været på de sten fra indkøringstiden af, og det ændre sig ikke så tror bare det er "brændt" fast i stenene for der kommer ikke noget nyt grønt på de sten jeg har slået i stykkerPederP skrev:Jeg ville finde noget ordenligt at måle PO4 med. Det ligner lidt grøn cyano du har på dine sten.
For høj PO4 og cyano kan stoppe væksten af både kalkalger og koraller.
Og jo, du har ret. Hvis optaget stopper er det tegn på et problem under opsejling.