Jeg har brugt lang tid på at flytte rundt på mine pumper for at flowet er lavt ved min sandbund da jeg har koraller der ikke kan tåle det så tænker man kan få det til at virke

Nej det gør jeg heller ikke, men har prøvet 3 forskellige slags gel Sekundlim og det er samme bøvl med dem alle tre. Min tanke er om de overflader jeg forsøger at sættte dem på er for glatte. Jeg har jo skåret dem med en vinkelsliber, så de er jo ikke nubret som en levende sten ville være?0Engelquist skrev: tors 1. feb 2024 17:05 Det ser rigtigt godt ud!jeg må vist snart på besøg
Er sekundlimen du bruger af gel typen? For jeg plejer ikke at have problemer med at lime under vand med den…
Det må jeg prøvecrazy seahorse skrev: tors 1. feb 2024 19:13 Jeg plejer at skære et kryds på mine tiles med vinkelsliberen. Nærmest bare ridse ned i, så der er noget limen kan hæfte på. Hos mig er det bedre end en helt plan flade.
Hvis du har to komponent koralklister, så kan du sætte korallen ned i det og sikre dig at det sidder fast. Så lirker du forsigtigt korallen op igen. Så har du et fint hul i et fundament. Så giver du korallen en klat gel og sætter den ned i hullet.
Det må blive næste gangnielsk skrev: lør 3. feb 2024 22:36 De er lidt kedelige søjlerne. Kunne du ikke lave sådan en her...
Det er super flot