- Jeg skal lige prøve at tage et bedre billed senere... (Jeg kom også til at ændre lidt mere på stensætningenGino skrev:Har du et nær billede de polypper der er på stenene??
MVH

- Jeg skal lige prøve at tage et bedre billed senere... (Jeg kom også til at ændre lidt mere på stensætningenGino skrev:Har du et nær billede de polypper der er på stenene??
MVH
Tak Peter.Peters1 skrev:Ser sku ellers rigtig lækkert ud og med plads til en masse flotte korallerSå shop du bare løs
Knut-Arne Berg skrev:Kan jo hende det dukker opp en eller anden ny korall i karet ditt i Juli også da,som takk for gjestfrihed av indpåslitne Vikinger fa nord..
Er det et kik ned til din ferrari motor du har herWilliam Jr skrev:- Der er ved at være pladsmangel, og der skal tænkes lidt kreativt for at få plads til det sidste![]()
UV: (2x 39 Watt)
Til Venstre skal være plads til AquaTronica dosering med 3x 5ltr og kalkreaktor. Til Højre osmolator kammer:
![]()
(Placering af UV er ikke optimalt, men der er ikke plads på andre måder!)
Tak Brian.Brian C skrev:hmm har du så fået skruet op for din 6305'er
Tusind tak Bo.Munthe skrev:Er det et kik ned til din ferrari motor du har herWilliam Jr skrev:- Der er ved at være pladsmangel, og der skal tænkes lidt kreativt for at få plads til det sidste![]()
UV: (2x 39 Watt)
Til Venstre skal være plads til AquaTronica dosering med 3x 5ltr og kalkreaktor. Til Højre osmolator kammer:
![]()
(Placering af UV er ikke optimalt, men der er ikke plads på andre måder!)det ser ud til at det er tæt pakket, sådan ser det også ud her, jeg har heller ikke så meget tilbage.
Men det ser rigtig godt ude det som du har gang i her.
Tak Kim.exzos skrev:Hej Flemming
Det ser jo godt ud og smukt med lidt koraller. Har du fået HQI over?
Kan godt tage en windows computer med når jeg alligevel skal forbi med den pvc klipper?
Kim
Helena skrev:Det er da helt sikkert ikke det døde hav![]()
Det er ikke helt korrekt. Der er lavet et par tiltag, som forsøger at gøre det muligt at anvende windows-drivere på Linux.Musiker skrev:... Begrænsningen er at man ikke kan installere hardware drivere Læs mere på http://www.winehq.org/
Helena skrev:Bager: Sejt![]()
Fødevarefolket er en race for sig selv, hvis du ikke var klar over det.