Tillykke med det

Hils manden.
Mvh
Peder
PoulD skrev:Øhh er det mig der ser helt galt her eller lykkedes det lige Agger, at narre Peder & Mark til at tro en 3 måneder gammel update var helt ny ?
Jaja drenge, i har da helt ret, far må gi kvajebajer næste gang vi sesAndersGS skrev:PoulD skrev:Øhh er det mig der ser helt galt her eller lykkedes det lige Agger, at narre Peder & Mark til at tro en 3 måneder gammel update var helt ny ?
Jeg giver den spongepower, men kun 1 dråbe om dagen + good vibrations.agger skrev:Hvad giver du din muslin?
Ihh, tak, det er min søn der har lavet videoen og sat lyd til:)pederrevnørd skrev:Ser godt ud Chrissy,
Tillykke med det, og fed baggrundslyd til videoen.
Hils manden.
Mvh
Peder
Vi havde 800w HQi før, og har nu 3 LED Ecotech lamper:)Bingocaller skrev:ser super ud! Hvad fik i over af lys? Og hvad havde i før?
Hvorfor narret. de så det bare først nu, og svarede derfor på det nu.. der er jo så mange tråde og mange folks akvarier, så jeg må da indrømme, at jeg også nogle gange svarer flere måneder efter, når jeg lige falder over en interessant tråd, film, billeder..PoulD skrev:Øhh er det mig der ser helt galt her eller lykkedes det lige Agger, at narre Peder & Mark til at tro en 3 måneder gammel update var helt ny ?