Sludder og vrøvl bare vent og seEngelquist skrev:Det her bliver det sidste akvarie jeg sætter opole kekkonen skrev:når i er færdige der kommer I herned og laver et til mig også![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Sludder og vrøvl bare vent og seEngelquist skrev:Det her bliver det sidste akvarie jeg sætter opole kekkonen skrev:når i er færdige der kommer I herned og laver et til mig også![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Der står lidt om det tilbage i tråden- men jeg har monteret 2 Ati blæsere i bagvæggen (jeg havde liggende fra en t5 lampe) De bliver ganske simpelt forbundet til en regulerbar omformer, så jeg kan lade dem køre i en lavere hastighed (gider ikke at de kan høres)Dan89 skrev:Hvordan har du lavet udsugning i skabet?
Og smart med vaseline, skal ud og have nye da de gamle er færdige og bor bare være synd de også døde med det samme
Det bliver ovenpå sandet- jeg vil have en meget lav dekoration, så mine sps'er har plads til at brede sig og stenene bliver derfor ikke stablet oven på hinanden, så der er ingen fare for at noget vælter.christiantt skrev:Hvad gør du egentlig med sten, nu hvor du fylder sandet i først??
Vil du flytte det fra de steder hvor stenene skal stå på bunden eller skal de stå oven på sandet??
Takker- det bliver så fedt med alt den plads jeg fårbima skrev:Det bliver helt sikkert en god start på dit nye setup
Hold da op, den har jeg slet ikke råd nu- det er sgu dyrt at opgraderecrazy seahorse skrev:Hvor bliver det godt med mere plads, Bo.
Så kan du presse den koral du sendte mig et link på, ned i det nye
Mon ikke folk har valgt længere tanke frem for dybe. Der skal være ok dybde i dem for at det ser godt ud.Dan89 skrev:Hold da op det forstår jeg godt! Hvorfor er den indretning ikke mere udbredt?
Denne gang vil jeg forsøge ikke (igen igen) at ende op med den stenvæg, man næsten altid ser i rektangulære akvarier...christiantt skrev:Mon ikke folk har valgt længere tanke frem for dybe. Der skal være ok dybde i dem for at det ser godt ud.Dan89 skrev:Hold da op det forstår jeg godt! Hvorfor er den indretning ikke mere udbredt?
Men det ser virkelig fedt ud ja!
Nu går det jo noget stærkere, da det er indkørte sten og delvist indkørt bundlag- jeg flytter indholdet fra mit gamle akvarie over i de nye omgivelser i påskedagenetim_rn skrev:Jeg har prøvet at ramme mere lagoon-agtig opsætning i mit nye. Men dog ikke helt så luftigt som det der. I den ene halvdel er der fint med sten, dog ikke for at skabe "wall reef" opsætningen. Jeg håber du får lavet noget godt i opsætningen, som man kan inspireres af. Men måske kommer jeg først med min "venstre side" af akvariet. Sådan som du suser derudaf, så tror jeg dog du kommer først selvom jeg hældte vand i i november.
Takker.christiantt skrev:Godt gennemtænkt sump! Og god måde at pode/overføre sand på