SmuktHougaard skrev:En østeuropæisk daglejer i 24 timer = 500 kr
Et Red Sea Max som den første i køen = 2000 kr
Blikket hos Jer andre når jeg går med akvariet - Priceless

BS skrev:Har lidt arbejdstøj fra Grønland jeg tager med...der bliver vist brug for detAndreas S skrev:Haha.. Tag godt med tæpper med.. For i KBH er det lige nu -2 C.. Og det blæser godt, så det føles som -10 C..
Håber i får en god dag
Men okay, så har han fandeme også fortjent det akvarie eller hvad han nu skal hamartin skrev:Jeg vil stadig mene at det er sygt at ligge i kø i over et døgn for at spare 2k.
Men det er nok bare mig. Misundelse er en grim ting, men det der der på grænsen til vanvid.
100% enigHerzberg skrev:Men okay, så har han fandeme også fortjent det akvarie eller hvad han nu skal hamartin skrev:Jeg vil stadig mene at det er sygt at ligge i kø i over et døgn for at spare 2k.
Men det er nok bare mig. Misundelse er en grim ting, men det der der på grænsen til vanvid.
Tja måske lidt sygt, men det er jo en sport! Har selv flere gange ligget i den arktiske sovepose foran sportsbutikker for at få de helt gode tilbud. Og jeg tager gerne en nat i minusgrader for at spare flere tusind kronermartin skrev:Jeg vil stadig mene at det er sygt at ligge i kø i over et døgn for at spare 2k.
I Lige måde ses næste årBS skrev:Jeg var så en af de tossede og mødte op kl 0930. Fik min LumenArc HQI og en 39W T5 dobbelt armatur.
Vil godt sige tak til nr 1-10 (da det var dem jeg snakkede mest med) for en super hyggelig dag. Til trods for vejret var det rigtig godt og ikke så koldt som nogen ville gøre det til.
Tak til Thomas for en super duper dag. Man må sige der var service på drengen.
Vi ses næste år..DER bliver jeg så nr 1