Vil du kunne se på deres adfærdMcQuaade skrev:der er god plads til at de kan svømme ind mellem de levende sten og det syntes de er rigtigt sjovt, især den Gule Kirug hygger sig rigtigt med det, så jeg tror de har plads nok.
Hvordan kan man se at de ikke har det??
jakobvillien skrev:Ja det ville jeg også meget gerne købe.... Problemet er at jeg flytter først til marst. Og vi har bogstaveligt talt ikke mere plads. Vi bor på 71 kvm og der er proppet i det lille hjem! Vi har en lille søn og hans babygøgl er ved at vokse ud af lejligheden.
Tak skal du have, jeg er også meget glad for de røde skiver, hvordan kan jeg dele dem lidt ud??Lord Mike skrev:Ser rigtig godt ud Mads, kan specielt godt lide din overgang til søjlen. Så dit akvarie for lige enherfra.
Det er meget meget pænt af dig, men det ser ud til at Lykke og jeg finder en løsning af lignende karakter. Men så bliver jeg sku også en lykkelig ejer af et helt fantastisk akvarie. Glæder mig helt vildt. nu skal jeg lgie overtale på hjemmefronten, da det er noget af et skift.McQuaade skrev:jakobvillien skrev:Ja det ville jeg også meget gerne købe.... Problemet er at jeg flytter først til marst. Og vi har bogstaveligt talt ikke mere plads. Vi bor på 71 kvm og der er proppet i det lille hjem! Vi har en lille søn og hans babygøgl er ved at vokse ud af lejligheden.
hvornår i marts? hvis du selv henter og bringer må du godt opbevare det i mit skur indtil da, jeg Bor i Greve, men du siger bare til hvis det har interesse