nogle der kan fortælle mig om man selv kan skifte de blæsere der skal køle ved lyset, de larmer en del.
og så frem man kan det, hvad for nogle skal det så være, og hvordan gør man, er ingen handyman
Hey,
Jeg har fået tilsendt nye blæsere fra red sea max, og der fulgte en vejledning med. Ganske nemt. Jeg troede ikk jeg magtede opgaven, og havde da også svigerfar i back-up, men kunne selv
Blæserne skal være 50 x 50 mm, og skiftes altså nemt. Fjern en masse skruer og så er du klar. Kan eventuelt scanne den brugsanvisning som jeg fik med.....
Hvorfor har jeg kun 3 pisse ferskvandsfisk når jeg nu så gerne vil have dragefisk, kejsere og kiruger?
Ja, betalte ingen ting. Skrev bare at jeg havde hørt at de sendte nogle nye. og det gjorde de....uden beregning!!
hej
lyder interessant. Skrev du til RSM Europe? Hva skrev du sådan mere præcist og hvor lang tid gik der inden du havde blæserne?
Har selv et RSM 130, men syns blæserne larmer + skummer (skiftes med en tunze 9002 i nær fremtid)
Har kigget efter nogle low-noise blæsere, men har ikke rigtigt fundet nogle endnu.
Hilsen
Rysken
Jep, skrev til den mail fra deres hjemmeside i frankrig. Der gik maks to uger fra jeg skrev til de lå i min postkasse. De skrev sågar en mail da de afsendte......top dollar.
Jeg skrev bare at jeg havde købt et sea max, og at jeg synes at støjen var meget slem og at jeg via internettet havde hørt at de sendte nogle nye. Og det gjorde de.....super service
Hvorfor har jeg kun 3 pisse ferskvandsfisk når jeg nu så gerne vil have dragefisk, kejsere og kiruger?
Ja, betalte ingen ting. Skrev bare at jeg havde hørt at de sendte nogle nye. og det gjorde de....uden beregning!!
hej
lyder interessant. Skrev du til RSM Europe? Hva skrev du sådan mere præcist og hvor lang tid gik der inden du havde blæserne?
Har selv et RSM 130, men syns blæserne larmer + skummer (skiftes med en tunze 9002 i nær fremtid)
Har kigget efter nogle low-noise blæsere, men har ikke rigtigt fundet nogle endnu.
Hilsen
Rysken
Jep, skrev til den mail fra deres hjemmeside i frankrig. Der gik maks to uger fra jeg skrev til de lå i min postkasse. De skrev sågar en mail da de afsendte......top dollar.
Jeg skrev bare at jeg havde købt et sea max, og at jeg synes at støjen var meget slem og at jeg via internettet havde hørt at de sendte nogle nye. Og det gjorde de.....super service
Så har sendt en mail til Red Sea Max - Så må jeg jo bare vente og håbe at der stadig er samme service
mine blæsere begyndte selv at larme efter ½ år, og efter LANG tids skriveri til dem, fik jeg også et sæt nye.... nu er det så bare det, at de er begyndt at larme igen, så i skal ikke regne med at deres crap virker mere end ca ½ år!
Ja så har fået svar fra RSM i frankrig det tog kun 2 dage....de sender nye "lydløse" blæsere idag,det synes jeg er kundeservice! Om de er crap eller larmer om 6 mdr. det må tiden jo så vise, men jeg synes det er godt gået af RSM.
Up-comming saltvandsnørd.... 1 fisk er godt, 2 fisk er dobbelt så godt !
Har fundet en blæser der hedder KDE 1205 PHV3 MSAGN hos Chemo Electric i Hvidovre. Blæseren har et støjniveau på 22db. Det skulle være hørbartlavere end Papst kølerne. Der findes muligvis andre der har denne blæser, da man skal være momsregistreret for at handle hos Chemo Electric.
gitman67 skrev:Ja så har fået svar fra RSM i frankrig det tog kun 2 dage....de sender nye "lydløse" blæsere idag,det synes jeg er kundeservice! Om de er crap eller larmer om 6 mdr. det må tiden jo så vise, men jeg synes det er godt gået af RSM.
underligt, jeg har intet hørt fra dem og vi skrev på næsten samme tid?