Det bliver nedlagt, det skal stå i hjørnet. Det bliver en større logistisk operationMarco R skrev:Hva så med det andet som I har stående over i hjørnet? Bliver det så nedlagt eller? =)

Det bliver nedlagt, det skal stå i hjørnet. Det bliver en større logistisk operationMarco R skrev:Hva så med det andet som I har stående over i hjørnet? Bliver det så nedlagt eller? =)
Tror du virkelig det er nok? Jeg har 400 liter og 2 x 6055 og 2 x 6025 (mod'et) og jeg synes ikke altid jeg har nok...Hougaard skrev:Cirkulation er indkøbt, der bliver 3 x Tunze (2x6045 og 1x6025)
Det er en Red Dragon 6500 - Den bruger 65 watt.thyme skrev:Den retur du har på akvariet, hvad er den på og hvor meget strøm bruger den?
Yeps, blot passivt udluftning, men hvis det er nødvendig kan der monteres en 120mm blænder nedenunder.christiantt skrev:Hvad er hullet i toppen af lyskassen til?? Udlyftning??
Arh ja, jeg havde glemt at sumpen står i kælderenHougaard skrev:Det er ikke i forhold i temperatur, den styrer jeg i kælderen, det er primært i forhold til fugt.
Hej,Hougaard skrev: Og indtil videre bruger jeg T5, da jeg stadig ikke kan få leveret den strømforsyning jeg vil have til dioderne.
Men dne kræver da en driver ved siden af ?DennisJ skrev:havde kigget på Meanwell ELN-60 dimmable.
Korrekt, men man skal jo finde det sted på kurven hvor der er flest PAR pr. watt og sidst jeg undersøgte var det omkring 700 mA på en 1000mA diode. Og 700mA kan Lumidrives.DennisJ skrev:De er jo små, K2 kan jo drives op til 1400ma.
Det kan godt være det bare er mig, men jeg kan ikke lige se den har en LED driver indbygget?DennisJ skrev: ELN-60-48 så vidt jeg kan se til direkte 90-230v AC og med variable strømstyret udgang 0-1400ma, 48V ud, så den kan trække 12-13 stk. K2.
http://www.meanwelldirect.co.uk/public/ ... 1101_3.pdf
Dennis