Er der mulighed for at komme og se det live en dag, hvis jeg spørger rigtig pænt?

Tak Anders.AndersNT skrev:Det er bare rigtig flot!
Er der mulighed for at komme og se det live en dag, hvis jeg spørger rigtig pænt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tak Helena.Helena skrev:Det ser jo bare så godt ud, det er første billede jeg ser med beklædning og det hele på![]()
William Jr skrev:Tak Anders.AndersNT skrev:Det er bare rigtig flot!
Er der mulighed for at komme og se det live en dag, hvis jeg spørger rigtig pænt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Selvfølgelig! Du er altid velkommen...
William Jr skrev:Tidl. i tråden er jeg foreslået at holde åbenthus, og gør det gerne... Bedst når vi kommer længere hen på året!Søren og Helena skrev:Det er sgu fine sage du harMå sgu se din balje en dag, så håber du holder åben hus
Søren og Helena![]()
- Derudover er Du/ I altid velkomne
- Endnu engang tusind tak for de mange pæne ord.AndersNT skrev:Nej tror vi er mange som gerne vil se et så gennemført setup
Vil gerne bede om flere billeder af hele setup'et hvis muligt.
Søren og Helena skrev:William Jr skrev:Tidl. i tråden er jeg foreslået at holde åbenthus, og gør det gerne... Bedst når vi kommer længere hen på året!Søren og Helena skrev:Det er sgu fine sage du harMå sgu se din balje en dag, så håber du holder åben hus
Søren og Helena![]()
- Derudover er Du/ I altid velkomne
Det vil vi meget gernetror sgu ikke jeg får lov til at tage af sted uden hun er med. Skal lige høre lidt mere om dit setup når vi er der.
Søren og Helena
Det var kærestens ide´...Gino skrev:hahaha Georg Jensen til akvarie brug.-) det er første gang jeg har set det:-) men hva det er vel billigere end IKS, GHL osv strømskinner:-)
MVH
- Så strømmen ikke er på igen, uden at trykke "On"??flemmiov skrev:den du har der er en strømspare boks, der slukker for andre tilslutninger, når strømmen fra "hoved stikket" afbrydes...
Tak Lars.Lars M skrev:Fede fisk du har.
Der er dog nogle af billederne som jeg ikke kan se.
- Selvfølgelig...Lars M skrev:Når du er træt af den chokoladefarvede, så sender du bare en PB
Det er fordi de er for brede.William Jr skrev:...
- Jeg har godt set det... Kan dog ikke forklare hvorfor ikke, de er alle uploadet med samme fremgangs måde. Jeg forsøgte at redigere og sætte dem ind igen, dog uden held!
Mmm, ok... Men jeg forstår det dog ikke alligevel!Nolan skrev:Det er fordi de er for brede.William Jr skrev:...
- Jeg har godt set det... Kan dog ikke forklare hvorfor ikke, de er alle uploadet med samme fremgangs måde. Jeg forsøgte at redigere og sætte dem ind igen, dog uden held!
Jeg har selv oplevet noget lignende på et tidspunkt.
/Kim
Den er så lækker den koral:) "purple warpaint" Montestrea
Gerne... Men vandet er lidt grumset efter fodringPetsupply.dk skrev:Flere billeder flemming, med hqi
Tusind tak Knut-Arne.Knut-Arne Berg skrev:Fine bilder som alltid flemming,og den nye LPS,en din var jo til å bli våt i øynene av
![]()
Fint det ser ud for å ordne seg med oppkoblingen av både Hqi og kalkreaktor også nu omsider,og da får jo korallene også kose seg litt..(husk litt godstoffer til de også,og ikke bare til de flotte fiskene dine da..)
Blir nesten nødt til å kjøpe deg testsett igjen du nu,med disse korallene dine,he-he..
OBS!..la merke til den røde oppkveilede kabeltrommelen din...håber du ikke trekker strøm ud til dine Hqi,og varmekolber fra den,da en slig sammenkveilet kabeltrommel med MANGE meter kabel på,fort kan gå VARM!,og de bør rulles helt ut,slik som den løse ledningen ved siden av,viss du trekker ud en del strøm fra en slik kabelsnelle,ellers....men dette regner jeg med du hvet selvsagt.
![]()
Gino skrev:Hej ..
Den koral du har på sidste billede er fra petsupply ikk? jeg var så tæt på at købe den men havde ikk rigtigt plads men den har en mega flot farve og str!
Er dine fisk ovre med hvide pletter?
MVH
Tusind tak Thue.Thue skrev:Det ser sku rigtig godt ud flemming dejligt og se den Acanthurus achilles både spiser og har det godt håber virkelig for dig, at den er en overlevermen du har også gjort rigtig meget for det skal lykkedes glæder mig rigtig meget til og følge hvordan det går med den, det er bare total yndlingsfisk
![]()
Mvh Thue