Imorgen skal der vand i. DET bliver fedt!!!!!

Alle som ikke har haft saltvand før, går nærmest bagover når de ser alt teknikken. Men bare rolig!mrhein skrev:Hold da fast mandden her tråd har godt nok været spændende at følge.
men selve "sumpen" eller hvad i kalder alt det teknisk uden akvariet, ser godt nok teknisk ud ?er det et "must" med alle de der computere osv? jeg står nemlig selv på spring til at kaste mig over sådan et projekt der, men er squ bange for at gå kold i det tekniske.
Jo, det kunne sådan set have været fin, men setupet er jo købt brugt, så det ser ud som det gør.JJ skrev:mrhein skrev: Et lille spørgsmål : Siden i din lyskasse.... Havde det ikke være nemmere hvis du havde en låge der også?
Jep jep, ansuget er manuelt.Brian C skrev:Jeg er lidt spændt på det ansug, er det manuelt? hvis ja, hvad så i forbindelse med en uventet strømafbrydelse.
Jeg er selv utrolig begejstret for det meget åbne look. Der er rigtig god plads til koraler og fisk og det var målet.S1m0n skrev:Ser sku forbavsende godt ud, er helt vild med de store sand arealer du har
Bliver super spændende at følge når der efterhånden kommer mere og mere liv i
Po4 bør du helt klart også have med i dine overvejelser.Spim skrev:Mange tak for roserne. Vi er selv meget tilfredse!
Vandværdierne jeg endnu finder mening i at måker er:
Nitrit/nitrat: 0,0/0,0
CA: 380 igår. Efterfølgende er CA tilsat men ikke målt
Kh: 8,3
Jeg er meget enig Carsten. Den placering alt fik igår vr midlertidig, men en del er allerede ved at få nye pladser, så jeg må jo tage nogle flere billeder til jer...