Cool at se, at de allerede har for vildt gang i "kysselegene". Det leger mine voksne stadig hele tiden...

Den ene er på det nederste billede, det er den største af dem alle! som det kan ses har der en anderledes mitterstribe som ikke når sammen. På den anden side har fisken en 2 delt mitterstribe.Carsten skrev:Kan du ikke se at få et par billeder af dem som du tror kunne blive picasso klovne?
Ja helt sikker, men det er nu sjov at følge hvordan de udvikler sig i en anden form end de "normale" og om de så bliver Picasso eller misbar klovne!Hougaard skrev:Jeg tror det er alt for tidligt at dømme deres tegning for færdig ...
Der går nok et par uger længer end det før de kan forlade redenNielsen'sbilplejeAalborg skrev:hej hvam
STORT TILLYKKE![]()
jeg skulle lige sige fra min den mindste saltvandsnørdat han ville godt købe en 3-4 stykker til sit boyu 58 liter om en månedstid hvis de kommer til salg
Fint fint, der er der stadig alle 42 stk og er vokset en deljthyge skrev:Hvad så, hvordan går det med fiskene?
Er de kommet vel igennem julen?
Hejsa,Hvam skrev:Fint fint, der er der stadig alle 42 stk og er vokset en deljthyge skrev:Hvad så, hvordan går det med fiskene?
Er de kommet vel igennem julen?![]()
Når alt det her jule haløjsovs er over skal jeg lige få jer opdateret med lidt nye billeder!