Ja de er meget dyre de spejlreflex-kameraer, men jeg tager mine billeder med et digi og er skam ganske tilfreds med disse. Det skal dog siges at jeg har mulighed for at låne et super godt spejlreflex-kameraer når der skal tages super gode billederLars S skrev:Jeg har et stativ men det er pt. lånt ud, jeg skal også ha' fat i en spejlreflex de er altså lige den tand bedre, men dem som er brugte vil ha' næsten lige så meget som nyt, og til tider mere![]()
Sådan!LarsSteen skrev:Jeg bruger div. plantetænger, f.eks har jeg 2 fra eheim.
Da jeg havde en mindre akvarie forretning ( auning fisk og fauna ) sad jeg også i kørestol, det har jeg gjort i lidt over 34 år.
Han$en skrev:Sådan!LarsSteen skrev:Jeg bruger div. plantetænger, f.eks har jeg 2 fra eheim.
Da jeg havde en mindre akvarie forretning ( auning fisk og fauna ) sad jeg også i kørestol, det har jeg gjort i lidt over 34 år.![]()
Har nu godt nok også sådan en Eheim pind, men jeg er godt nok motorik-spasser med sådan en!
Jeg skal have hele armen, og den halve overkrop ned i mit 54L! Og så er det jo altid fedt, når man ikke skide godt tåler div. koraller på huden. Zoanthus er de værste - Og mine absolutte favoritter.. Det er mit held!LarsSteen skrev:Han$en skrev:Sådan!LarsSteen skrev:Jeg bruger div. plantetænger, f.eks har jeg 2 fra eheim.
Da jeg havde en mindre akvarie forretning ( auning fisk og fauna ) sad jeg også i kørestol, det har jeg gjort i lidt over 34 år.![]()
Har nu godt nok også sådan en Eheim pind, men jeg er godt nok motorik-spasser med sådan en!![]()
![]()
Nej de snegle holdte ca. 1/2 time så så min eremitskrebs dem, så var det kun den store porselæn der klarede det, men den har det stadigvæk fintHan$en skrev:Jeg skal have hele armen, og den halve overkrop ned i mit 54L! Og så er det jo altid fedt, når man ikke skide godt tåler div. koraller på huden. Zoanthus er de værste - Og mine absolutte favoritter.. Det er mit held!LarsSteen skrev:Han$en skrev:Sådan!LarsSteen skrev:Jeg bruger div. plantetænger, f.eks har jeg 2 fra eheim.
Har nu godt nok også sådan en Eheim pind, men jeg er godt nok motorik-spasser med sådan en!![]()
![]()
Btw, de store ulækre snegle jeg sendte, er der stadig krudt i dem?
Ja alt for stor, den anden aften hvor der var nogle andre saltvands nørder talte vi også om mine var for store, så imens de sad ved akvariet, rullede en sten ned aaf stensætningen, der skulle min krebs åbenbart lige gåHan$en skrev:Det er jo ellers en af de ret rolige, og små?
Den blåbenede bliver betydeligt større i hvert fald
Jeg synes de er herligeLarsSteen skrev:Ja alt for stor, den anden aften hvor der var nogle andre saltvands nørder talte vi også om mine var for store, så imens de sad ved akvariet, rullede en sten ned aaf stensætningen, der skulle min krebs åbenbart lige gå![]()
Det troede de så ikke at den lige kunne flytte en sten, men det så de, så den ville de sgu ikke ha med hjem![]()
![]()
![]()
Det var da også noget af en hybel den har fået sigLarsSteen skrev:min bor i det helt store sneglehus fra dig ggggg
Må man være så flabet at stille et spørgsmålstegn offentligt? <- Tjah, nu gjorde jeg det jo alligevel!LarsSteen skrev:men rask det er jeg ihvertfald ikke, tvært imod, nu er de ikke engang sikker på hvad jeg fejler og om det overhovedet bliver bedre, det er svært bare at spise eller løfte en arm op til hovedet