Regler og Retningslinjer Læs her

Hjørneakvarie

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
bloch
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions: 0
Indlæg: 149
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 22:01
15
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2010

Hjørneakvarie

#1

Indlæg af bloch »

Overvejer at starte et hjørneakvakvarium og søger derfor gode råd.
Jeg tænker at det måske er lidt svært at få nok cirkulation i det eller er det bare mig der er forkert på den?

Jeg modtager gerne alle råd. Alt vil hjælpe
henrikp
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions: 0
Indlæg: 659
Tilmeldt: lør 29. dec 2007 00:20
18
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: 8960 Uggelhuse

Re: Hjørneakvarie

#2

Indlæg af henrikp »

det som ikke så svært med cirkulationen. synes mere det er svært at lave en pæn sten opbygning.
mit er knap 480L og jeg bruger 2 Tunze wave maker og 2x4600L powerheads.
Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions: 3
Indlæg: 1699
Tilmeldt: tors 28. feb 2008 10:47
18
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Re: Hjørneakvarie

#3

Indlæg af apfolmer »

Jeg får snart mit sat til salg.
det er på ca 200 liter, med underskab, osv.

pb hvis det kunne være interessant ..

AP.
***** [email protected] *****
Brugeravatar
Dezon
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
Indlæg: 1120
Tilmeldt: ons 19. mar 2008 19:13
18
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Herning

Re: Hjørneakvarie

#4

Indlæg af Dezon »

det er ikke svært at lave, sten op af de 2 sider og så har du to "rev" du kan evt se lidt billeder i min tråd for neden
Mit IM 16G
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=18&t=75481" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"