leifkrarup skrev:nesnej skrev:Hvordan opfylder den alle dine forventninger, du har jo ikke sat den over et akvarie og set om dyrene befinder sig godt i det lys den producerer? Jeg synes bare du er lidt tidligt ude med at lovprise et produkt.
Jeg er enig!!....men det skader vel ikke at manden skriver at han er glad for sin nye lampe

......alle kan jo se at den ikke er afprøvet på et akvarium.
Hvis nu manden havde nogle forventninger til selve lampen, og ikke hvordan en masse ting og sager ser ud under den, snakker vi jo en lidt anden sag.
Vi alle ved jo godt efterhånden at en Black Python lampe er ganske glimrende funktionsmæssigt, og på papiret mht. PAR, men synes tit det glemmes om tingen i helhed!
Jeg interessere mig langt mere for lampens udseende, funktionalitet, støj og ikke mindst farverne af de blå LED's, end PAR målingerne.. Om der kan leveres 1000 PAR, eller 200 er fuldkommen ligegyldigt for mig personligt. Hvis en koral kan gro under T5 der levere betydeligt mindre PAR målinger end en Cree powered lampe, jamen så kan det sgu nok også sagtens under sidste
Så giv lige manden en chance, og lad ham være tilfreds med sin lampe, om der er et akvarie eller en solsikke nedenunder