Men jeg har fået mine små finger fat i et AquaMedic Chromis akvarium på 166l 55x55x55 vilket jeg sys er et fint starter sæt, dog er akvariet af ældre dato men det ser ikke ud til at
der er noget at komme efter der. Der følger også en fin lampe med et 150w hqi lys som hvor pæren lyser fint dog vil jeg have fat i en ny pære så der ikke er for meget tab af styrke.
http://akvarieudstyr.dk/Saltvand/Akvari ... rib%C3%B8g
Til at starte med vil jeg bruge systemet's start sump men vil lige se om det bliver nødvendigt at få en extern sump ind i stedet for.
Men så nu kommer vi til det jeg skal have indkøbt inden jeg starter op.
Jeg overvejer en eller to tunze 6060 eller 6025 men er usikker på om det ville være for meget flow håber at vi vil hjælpe mig lidt her.
Der fulgte nogle døde sten med dem regner jeg med stadig at brug dog vil jeg lægge lidt levene sten med der i håb om det vil bringe lidt liv i de døde sten.
Det sidste spørgesmål jeg har er nemlig at jeg fik nogle sten koral ligne frakmenter med. ville der komme liv i dem selv om de har vært oppe af vandet i en noget længer periode?
Det var det jeg lige havde om min start indtil nu der vil komme billeder lige så snart jeg har fået købt det sidste.
Mvh sonny k.