Er den til højre en pestanemone? Jeg er fuldt ud klar over at den til venstre skal have kogende vand

Det har jeg aldrig brugt. For de kogende vand, er ikke kogende i ret mange sekunder. Hvorimod saltsyre er saltsyre indtil du trykker på stemplet.sflindt skrev:ævs... kogende vand ligesom glasroserne?
Jeg bruger også udelukkende saltsyre. Det er effektivt, men man skal nogle gange bruge det et par gange.Carsten skrev:Det har jeg aldrig brugt. For de kogende vand, er ikke kogende i ret mange sekunder. Hvorimod saltsyre er saltsyre indtil du trykker på stemplet.sflindt skrev:ævs... kogende vand ligesom glasroserne?
Ja, de pest anemoner er noget mere hårdføre end glasroser, så et par ml saltsyre skal der som regel bruges pr. stknesnej skrev:Jeg bruger også udelukkende saltsyre. Det er effektivt, men man skal nogle gange bruge det et par gange.Carsten skrev:Det har jeg aldrig brugt. For de kogende vand, er ikke kogende i ret mange sekunder. Hvorimod saltsyre er saltsyre indtil du trykker på stemplet.sflindt skrev:ævs... kogende vand ligesom glasroserne?