Hej Ulrik,
Købte for, er det 14 dage eller 3 uger siden, en lille pincet hos Carsten, Decocean. Fantisk lille fisk, der går og napper i stenene konstant. Desværre er den lidt kræsen og spiser i et tempo, som havde den hele dagen. Den får hård konkurrence om foderet fra mine Anthias og min palet, så indtil videre fodres den på følgende 2 måder.
1) Har finthakket frisk musling med artemia, mysis, cyclops, hummeræg og lidt forskelligt flagefoder. Dette har jeg presset ind i luftrørstykker på ca 1½cm og frosset. Sætter stykket i en muslingeskal som den så kan hente det ud fra.
Ps. de andre for desværre også stor glæde af dette

Har valgt at blande lidt forskelligt i, da jeg håber den med tiden også vil få smag for flagefoderet.
2) Den får dagligt 10 minutters frirum i min fiskefælde, hvor den i ro og fred kan spise lidt mysis, artemia og hummeræg - flagefoderet nipper den til, men spytter det som regel ud igen, men det skal nok ryge med ned på et tidspunkt
Min stortrives og er i fin foderstand - ber til at det fortsætter !!
Ps. har haft fiskefælden hængende i ca 3 uger, da jeg forsøger at fange min fridmani, der som eneste selvfølgelig ikke går derind

Alle andre fisk opholder sig jævnligt i fælden for at se om der skulle være noget foder at hente.