Nystartet 300L
- Henrik S.
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8800 Viborg
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: Viborg
Nej- det skulle jeg ikke mene! Men husk at anemoner vandrer og brænder det de passerer på deres vej... De holder således ikke tilbage for koraller!
Jeg ville starte med en enkelt og lade den sætte sig hvor den vil, det kan godt tage flere uger før den har fundet det optimale sted, som ikke nødvendigvis er det sted du synes pynter mest!!!
Iøvrigt kan de større anemoner have en tendens til evt. at kunne vælte sten ned fra opsætningen hvis de ikke er fastgjort godt - bare så du ved det.
Jeg ville starte med en enkelt og lade den sætte sig hvor den vil, det kan godt tage flere uger før den har fundet det optimale sted, som ikke nødvendigvis er det sted du synes pynter mest!!!
Iøvrigt kan de større anemoner have en tendens til evt. at kunne vælte sten ned fra opsætningen hvis de ikke er fastgjort godt - bare så du ved det.
Mvh.
Henrik S.
Henrik S.
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Kan da fortælle at jeg købte en anemone for ca. 3 uger siden og den har først sat sig nu (tror jeg da, da den har siddet det sammen sted nu i 5 dage) og det er ikke et specielt godt sted, efter min mening lidt for tæt på min bobbel-koral og samtidig et sted så man ikke rigtig for glæde af den synsmæssigt. Går faktisk og overvejer om jeg selv skal flytte den med magt, men tror da igen den vil vandre rundt.
Så jeg vil bestemt kun købe en af gangen hvis jeg var dig.
Hilsen
Lord Mike
Så jeg vil bestemt kun købe en af gangen hvis jeg var dig.
Hilsen
Lord Mike