desuden er det mget nemmer at overskue en side, fremfor at skulle scrolle og scrolle og scrolle
Plus de fleste ville få en bedre load tid
Eksempel::::::

Nu er de fleste lange billede tråde jo ude af sidens hænder eftersom at de billeder oftes ligger på folks samt forhandleres egne servere - og det er altså ikke sidens server du skal hente dem fra.ronny.w skrev:Nemli ja.
Nu sidder jeg på en 20 mbit / 20 mbit linje og jeg Burde ikke have nogen problemmer på siden.
Men sådan går det jo sjældent, Jeg har ind i mellem (dagligt) meget lange Load tider selv og jeg sidder vel og mærke på en 20 mbit linje. hvor længe sidder folk så ikke og venter, når nu de har en 1 mbit. eller 512 ?
Siden bliver hurtigere og mere tilgængeligt for folk og især dem med små forbindelser.
Alle mine billeder ligger på en server der står på en 1gbit forbindelse, et hop fra DIX'en. Min server er mindst lige så hurtig som den der driver saltvandsforum.dk.Brian skrev:Nu er de fleste lange billede tråde jo ude af sidens hænder eftersom at de billeder oftes ligger på folks samt forhandleres egne servere - og det er altså ikke sidens server du skal hente dem fra.
Ja det kan jeg sagtens følge dig i.Jager skrev:problemet er at du betaler for en 20 mbit forbindelse men de kun kan levere eksempelvis 18 mbit, det kan dit modem ikke håndtere da det vil modtage 20 for det har det jo fået at vide og så bliver din forbindelse langsom.
jeg prøvede det på et tidspunkt med cybercity og de skruede min forbindelse ned indtil de kunne levere hastigheden jeg betalte for. jeg har 10 mbit og den ventetid jeg har er ikke ret lang så med din hastighed burde du slet ikke kunne mærke nogle ventetid.
ring ind til din internet udbyder og fortæl om dit problem og få dem til at løse det.
jager