pacific sun black python 160w lampe problemer
- Ronni_Didde
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 2009
pacific sun black python 160w lampe problemer
hej jeg vil høre om nogen har oplevet noget lign. min lampe er begyndt og drille, den vil ikke sende mere end 30% lys ud og jeg kan ikke justere den op i lysstyrke inde i programmet, jeg har prøvet og genstarte, opdatere til nyeste software, tjekket alle indstillinger i software og skrevet til forhandler uden held.
kan det være strømforsyningen der er dårlig og ik levere nok power.
mvh ronni
kan det være strømforsyningen der er dårlig og ik levere nok power.
mvh ronni
nystartet med saltvand d 18/11-09 

- Mikki
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 9400 Nørresundby
- Saltvand siden?: 2007
Re: pacific sun black python 160w lampe problemer
Lyder til at den køre i nødprogram som sikkert er sat til 30%.
Skriver den når du connecter at den har fundet lampen?
Skriver den når du connecter at den har fundet lampen?
Livet er som et saltakvarie. Det gælder om at ramme de rigtige værdier 

-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Ny strømforsyning købes lettest hos Moby - men hvis det ikke er den som er problemet er det et dyrt forsøg
Jeg har købt et par strømforsyninger hos thewarmlightcompany til 250 kr stk
Jeg har købt et par strømforsyninger hos thewarmlightcompany til 250 kr stk
SPS : Stability provides succes
- niels228
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 3450 Allerød
- Saltvand siden?: 2014
Har du trykket på knappen på masteren så den kører i manuel mode? Så vil den jo ingen ting. Jeg har også denne lampe og den kan være lidt trickey af og til.
Se hvad der står i displayet
Se hvad der står i displayet
Akvarier skal vejes i ton.
- Ronni_Didde
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
mikki ja jeg kan sagtens connecte til lampen via bluetooth. oppe i lampen skriver den 100% power. jeg har prøvet og sætte den til 50 % og så blir den bare lidt mørkere i lyset og sætter jeg den på 100 igen er det stadig ik meget lys.
nielsk ang strømforsyning hvad hedder modellen der hvor du har købt din eller er det bare watt og stikket man kigger efter.
niels28 den skriver de forskellige % i lys og hvor varm den er og tiden, jeg prøvede og sætte den i manual overwrite og der går den betydeligt længere ned i lyset og skriver også manual mode i display, og når jeg sætter den tilbage så stiger den lidt i lyset men ik meget..
når jeg kigger på ledèrne så ca hver 5 sekund så blinker de svagt alle sammen. kan lampen allerede være brændt ud ?
nielsk ang strømforsyning hvad hedder modellen der hvor du har købt din eller er det bare watt og stikket man kigger efter.
niels28 den skriver de forskellige % i lys og hvor varm den er og tiden, jeg prøvede og sætte den i manual overwrite og der går den betydeligt længere ned i lyset og skriver også manual mode i display, og når jeg sætter den tilbage så stiger den lidt i lyset men ik meget..
når jeg kigger på ledèrne så ca hver 5 sekund så blinker de svagt alle sammen. kan lampen allerede være brændt ud ?

- niels228
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 3450 Allerød
- Saltvand siden?: 2014
Har du en eller flere lamper?
Jeg har købt mine brugt (jeg har tre) de har originale strømforsyninger, men alle forsyninger der har 24v 10A burde kunne bruges.
Du kommer ikke lige forbi Allerød i julen så tag lampen med og vi kan teste.
Jeg har købt mine brugt (jeg har tre) de har originale strømforsyninger, men alle forsyninger der har 24v 10A burde kunne bruges.
Du kommer ikke lige forbi Allerød i julen så tag lampen med og vi kan teste.

Akvarier skal vejes i ton.
- Mikki
- Rev haj
- Reactions:
- 12
Du har ikke været inde og lave styring af lyset hen over dagen og så lavet om der? Så vil den jo lyse på det niveau den er sat til selv om lampen står på 100%.Ronni_Didde skrev:mikki ja jeg kan sagtens connecte til lampen via bluetooth. oppe i lampen skriver den 100% power. jeg har prøvet og sætte den til 50 % og så blir den bare lidt mørkere i lyset og sætter jeg den på 100 igen er det stadig ik meget lys.
Dog lyder det til at det kunne være strømforsyningen når de blinker lidt.
Har du prøvet at flytte lidt på indgangen til lampe ? Har en lidt løs forbindelse på min den ene der gør at det blå lys ryger hvis den ikke sidder rigtig i.

- Mikki
- Rev haj
- Reactions:
- 12
Mener faktisk at jeg køre med de lidt nyere strømforsyningen til mine da de gamle blev utrolig varme. Kan jo godt være det er tilfældet ved dig os og de er ved at stå af. Men tjek lige det andet først og at du 100% har hentet den rigtige software til dem

- peder
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 1974
- Geografisk sted: 8961 Allingåbro
Helt sikkert der skal ny strømforsyning til!!
og ja Mikki du har de nye strømforsyninger
og ja Mikki du har de nye strømforsyninger

Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
- Ronni_Didde
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
niels288 jeg har kun 1 lampe, skal desværre skal jeg ikke til sjælland i julen kunne ellers ha været perfekt 
mikki.. har også tjekket indstillinger og stikkene på lampe og ser ud til alt er ok.
ang strømforsyninger så har jeg fået den byttet for ca 2 år siden til den nye model da ja den gamle blev så varm.

mikki.. har også tjekket indstillinger og stikkene på lampe og ser ud til alt er ok.
ang strømforsyninger så har jeg fået den byttet for ca 2 år siden til den nye model da ja den gamle blev så varm.

- Ronni_Didde
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
niels288.. jeg har sendt dig en privat besked fordi jeg skal til sjælland her på mandag