Kejsere

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Kejsere

Indlæg af Jones »

Jeg tænkte at det kunne være spændende at se hvem, der har kejsere og høre lidt om hvordan de passes i de enkelte akvarier. Jeg har finkæmmet en masse akvarietråde, men det er jo ikke til at vide hvad status er lige nu.

Jeg selv har en p. imperator (juvenile) på 5 cm i et 360 liters rumdeler akvarie. kan ses her - http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=73605" onclick="window.open(this.href);return false;

Den går sammen med et par a. ocellaris og ellers ikke andre fisk. Jeg har hammerkoral, og lidt blandede blødkoraller, skiver og zoas i akvariet. Duncan og caulastrea ville den ikke lade være, så de røg i sumpen. Jeg fodrer med flagefoder, noritang og pellets. Vil dog have købt noget kejser foder snarest.

Høber at der kommer nogle indspark med info, links eller billeder i tråden her. Det kunne være fedt hvis den gik hen og blev lærerig.

Mvh Johan
o_O
Bonnevie
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
13
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2011

Re: Kejsere

Indlæg af Bonnevie »

Jeg har selv en imperator og giver en gang om ugen foder med svampe i da dette skulle være vigtig for denne fisk. Jeg giver flag foder alle dage. To gange om ugen for mine fisk frost. De holder en god forderstand hos mig. Jeg har selv 350 liter 3 kiruger -1dværg kejser-ovenstående-2 klovne- 2sandspisere-1 gylte
Vedhæftede filer
image.jpg
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"