Jeg er nok nødt til at fortælle lidt mere.

Jeg har en rigtig fin Kauderni dame gående i DT men hun er umulig at fange. Det er jo smalt og godt tilgroet med koraller. Hun er heller ikke til at lokke op i fælden selvom den har været der et stykke tid og jeg fodrer med hendes yndlingsting. Jeg VED det er en dame fordi jeg har set hende med en ordentlig stak æg selvom hun gik i DT uden andre Kaudernier. Så hun er klar.
Jeg har nemlig fået en ide om at hun skal i refugiet sammen med den omtalte flotte herrefisk (som jeg har ledt efter et stykke tid og endelig fundet). Han går der allerede og venter blot på hende. Så skal der laves små Kaudernier igen....

Så spørgsmålet er: kan jeg sætte ham op i et lille kammer i fælden og lokke hende derind? Glem alt om net. Hun forsvinder ind i en stor grøn hysterix når jeg roder med det.
Nogen her som har erfaringer med det eller en anden go ide?
Jeg ændrer nemlig lidt i DT setup'et. De store skal ud af DT (Foxface og Veliferum) og de små skal ind. Har 2 fine gule chromis og 2 stribede jomfrufisk gående i refugiet og en lille fin palet i fragtanken. De 2 Kauderni skal så i refugiet og lave små kaudernier hvis de vil. I fred og ro + jeg har nemmere ved at fodre dem op og alle algerne forhindrer de voksne i at æde dem. Håber jeg.... Det skal prøves.